Ottosson Truck bjöd på globala truckar och lokalt tilltugg

I år var flera stora evenemang planerade för Ottosson Truck, två stora mässor, en familjedag i samband med hemmamatch på Mjällby Aif och inte minst det årliga evenemanget med Rockin the Road som Ottosson Truck har i samband med Sweden Rock vare år. Men som för så många andra företag fick dessa planer ett abrupt slut i början av året.

Men nya tider kräver nya lösningar och under torsdag och fredag bjöd Ottosson Truck in till personliga visningar för att på ett säkert sätt kunna visa upp truckar och framförallt kunna erbjuda de som är intresserade att kunna träffas på ett säkert sätt.

Mässtält har satts upp i de rymliga hallarna med öppna portar för god luftgenomströmning.

-Då vi bara tar in ett sällskap i taget hinner vi desinficera både bord och truckar mellan sällskapen, allt för att alla ska känna sig trygga, säger Jenny Stenberg som är marknadskommunikatör på Ottosson Truck.

Intresset har varit stort och det blev 2 fullbokade dagar för Ottosson Truck. Gästerna fick se de senaste truckmodellerna, spännande projekt i verkstaden och samtidigt njuta av en lyxig macka gjord av Frida på Staxgård som vunnit Mack-SM.

-Det här en modell av visning som vi kommer att fortsätta med säger Nicklas Joelsson Björkman, försäljningschef på Ottosson Truck.

”Våra besökare fick god tid att berätta om sina behov och vi fick berätta hur vi kan hjälpa till under säkra, trevliga och avslappnade former.”

Ottosson_Truck_team_1200.jpg

Nöjda arrangörer på Ottosson Truck. Nicklas Joelsson-Björkman, försäljningschef, David Tkaczyk, säljare Skåne, Joakim Ekelund, ansvarig för hyra och begagnat, Jonathan Altergren säljare Blekinge/Kronoberg och Bengt Joelsson, VD Ottosson Truck

Klicka här för att gå tillbaka

Vill du ha vårt nyhetsbrev?